O czym pamietac przed egzaminem

„Najlepsi sportowcy na świecie pozostać konkurencyjne treningu interwałowego,” Brooks powiedział, odnosząc się do powtarzających się krótkich, ale intensywnych ćwiczeń, napady. „Intensywne ćwiczenia generuje duże obciążenia mleczanów, a ciało dostosowuje budując mitochondria, aby szybko usunąć kwas mlekowy. Jeśli używamy go do góry, to nie kumuluje.”

W czasopiśmie artykuł zatytułowany fizjologicznych Podstawa Wrestling: Implikacje dla klimatyzacji Programy, Kraemer, Vescovi, Dixon (2004) zalecają trening oporowy obwód jako jedna część programu zapasach klimatyzacji. Twierdzą oni, „Głównym celem treningu oporowego obwodu jest rozwój tolerancji na wysokie stężenia jonów wodoru i kwasu mlekowego, które będą następnie wzmocnić mechanizmy buforowania kwasów w organizmie.”

Układy po prostu seria ćwiczeń wykonywanych w sposób, w którym jedna przechodzi z jednego do następnego ćwiczenia z małym lub bez reszty. Dokładny opis rezystancji obwodu szkolenia związane zapasach można znaleźć w artykule dziennika wspomniano powyżej, w artykułach internetowych, a także w książce Handbook of Sports Medicine and Science: Trening siłowy dla Sportu.

Pavel Tsatsouline / Siła

Pavel Tsatsouline, Mistrz Sportu, były radzieckie Siły Specjalne fizyczna instruktor szkolenia i autor Power to the People: rosyjskie Secrets Szkolenie siły na każdy Amerykanin i kilku innych książek i artykułów.

Pavel wierzy w podnoszeniu ciężarów dla niskich powtórzeń. Kulturystyka ma miejsce w większości szkolenia sportowców w swojej opinii. Stwierdza on: „Worek stempel, który wymyślił wagi lekkiej / wysoki powtórzeń formuła http://kredytbezbik.net.pl sztuk walki nie ma najmniejszego pojęcia o każdym treningu siłowego lub sztuk walki.”

Mówi też: „najlepsza formuła trening siłowy dla walki człowieka jest ciężki, 80-95% 1RM, wagi, i niskie, 1-5 powtórzeń.”

Artykuł napisany przez:

Author: almanach-litera.pl

Share This Post On