Gry planszowe a rozwoj umyslowy

Gry planszowe a rozwoj umyslowy Jest w kodzie, ich zdaniem, aby zachować swoje pomysły przed zniszczeniem. Było wielu ludzi w ciągu wieków, którzy oglądali te karty są demoniczne. Dzisiaj, być może tak jak wiele (lub więcej) przeglądać karty, jak pomocny, psychologicznie ciekawe i dość nieszkodliwe. Możesz wypróbować swoją tarota na Psychic Herbaciarnia [http://www.psychicteashoppe.com] i zobacz, co myślisz.

Jak Deck przekształciła Dzisiejsze gra w karty

Ciekawe jednak, że Tarot był prekursorem do naszego nowoczesnego talii kart do gry. Sam tarota składa się z 78 kart. Są one podzielone na dwie sekcje: Wielkie Arkana i małe arkana. Major jest 22 z 78 kart, a Minor jest 56 z nich. Podczas Major Arcana składa się głównie z potężnych obrazów i pojęć, Minor Arcana jest wypełniona więcej z dnia na dzień ikon i zagadnień. Znaczna część Minor Arcana to symbole zamiast obrazów. Istnieją cztery główne symbole (lub garnitury) w Minor Arcana: kubki (który stał się naszym kolorze kier), miecze (który stał się naszym pik), różdżki (nasz nowoczesny garnitur klubów) i monet lub pentagramy ( nasze diamenty). Plus, Tarot miał Royals: Każdy kombinezon miał stronę, rycerz, królowa i król. I wszyscy mieli asa.

Inną ciekawą ewolucję: W tradycyjnej Tarota, mamy karty o nazwie The Fool. To zdjęcie jest pozytywne – i zwykle wiąże się ze ktoś będzie na nowej drodze wiary. Z biegiem czasu, Głupiec w Tarot stał się Joker w naszych kart do gry. „Joker jest dziki” może nawiązują do obrazu The Fool, około chodzić poza krawędź urwiska, uśmiechając się z wiary, patrząc na piękne niebo, boją się tego, co może się z nim stało.

Tarot jest z nami od wieków. I mimo, że zmienia się odpowiednio do okresu czasu, nie ma wątpliwości, że ta tajemnicza talia kart będzie z nami na wieki.

Artykuł napisany przez:

Author: almanach-litera.pl

Share This Post On