Jak czerpac przyjemnosc z chodzenia do szkoly

Jak czerpac przyjemnosc z chodzenia do szkoly

Każda walka sportowca, w tym zapaśników, może stać się zmęczony i obolały od naśladowania wysokiej rep programu treningu siłowego. Jeśli żadna energia wyjechał do praktyki, o co chodzi? Paweł stwierdza: „Jeśli idą do niskiej rep, ciężki, niewyczerpujący szkolenia – trzy zestawy trzech lub pięciu zestawów pięciu – nie dostanie ból.”

ostrovit sklep

Trening siłowy nie powinien kolidować z praktyką zapaśniczej. Jeśli sama praktyka sprawia, że ??jesteś zmęczony i zmęczony, że jest w porządku. Nie mogą ćwiczyć swoje umiejętności zapaśnicze dobrze, jeśli jesteś obolała od treningu siłowego. Nie można robić dobre obalenia jeśli jesteś zmęczony i obolały.

Jeśli sama praktyka sprawia, że ??zapasy zmęczony i zmęczony, że jest w porządku. Jednak Twój trening siłowy nie powinien. Trening siłowy nie jest dla klimatyzacji. Powinieneś dostać mnóstwo klimatyzacji podczas wrestlingu praktyce od wiercenia, live zapasy, gimnastykę, etc.

Trening siłowy nie jest również sposób, aby udowodnić, jak twardy jesteś. Zapisz go na matę. Nikogo nie obchodzi, ile można wyciskaniu jeśli wyjść i dostać przypięty. Podnieść dużych ciężarów, ale zachować całkowitą objętość niskiego treningu siłowego.

Trening siłowy jest tylko tam, aby dać możliwie przewagę nad równie wykwalifikowanych przeciwnika.

Barry Ross / Siła i prędkość

Trener Siła i klimatyzacja Barry Ross znany jest przede wszystkim ze swojej pracy w dziedzinie lekkoatletycznych, zwłaszcza sprintem. Ross pomógł sprinter pociągów Allyson Felix w liceum. Allyson Felix udał się, aby stać się srebrny medalista olimpijski i mistrz świata sprinter. Można się zastanawiać, co to ma wspólnego z wrestlingu.

Otóż ??Interesującą rzeczą jest to, że Ross natknął badań przeprowadzonych przez fizjologa Badania Peter Weyand. Według Rossa „Weyand i jego współpracownicy udowodnili, że tylko przybiera na sile nie jest wystarczające.
Artykuł napisany przez:

Author: almanach-litera.pl

Share This Post On